Posvetitev Jazusovemu in Marijinemu Srcu

nedelja, 3. september 2017

Molitev pred Najsvetejšim (2)


Moj Odrešenik, verujem, da si tu pred menoj poveličan navzoč, navzoč osebno, kot pravi Bog in pravi človek. Navzoč si s svojo ljubeznijo, navzoč s svojo ustvarjalno in odrešenjsko močjo. Verujem zato, ker si po duhovniku ti izrekel besede: To je moje telo, ki se daje za vas. Pomnoži mojo vero in jo upodobi po veri tvoje in moje Matere Marije.
Prihajam k tebi, ker te ljubim, saj si moj najboljši in najzvestejši prijatelj. Občudujem tvojo ponižnost. Stvarnik si vsega, pa si skrit v skromni podobi kruha. Občudujem tvojo pokorščino, saj si poslušen vsakemu duhovniku in na njegovo besedo prihajaš na oltar.
Gospod Jezus, častim te kot svojega Boga in Odrešenika. Ker je moje češčenje tako slabotno, prosim Mater Marijo in angela varuha, da te v mojem imenu mólita in poveličujeta.
Zahvaljujem se ti za vse milosti, ki mi jih daješ, in za vso ljubezen, s katero me vedno znova obsipavaš. Odpusti mi dosedanjo premajhno hvaležnost.
Dobri Zveličar, blagoslavljaj vse moje delo in vsa moja prizadevanja za osebno svetost in za svetost mojih bližnjih. Naj se moje srce upodablja po tvojem Srcu, da ti bom vedno bolj podoben v mišljenju, govorjenju in ravnanju. Stoj mi ob strani v premagovanju težav in skušnjav. Naj napredujem v tvoji šoli in rastem v ljubezni do Boga in do vseh ljudi, zlasti do tistih, ki mi jih pošiljaš na pot.

Ni komentarjev:

Objavite komentar