Posvetitev Jazusovemu in Marijinemu Srcu

sreda, 13. september 2017

Nezadovoljstvo domačega župnika


Prvi zastopnik Cerkve je župnik župnije, v kateri se dogajajo domnevna nadnaravna prikazovanja in sporočila. V času prikazovanj angela in Marije je bil v Fatimi župnik Manuel Marques Ferreira. Otroke je prvič zaslišal štirinajst dni po prvem prikazanju Božje Matere in nato po vsakem prikazanju. Prav tako je izprašal več prič in zasliševanja ter dogodke popisal v več poročilih. Dolgo časa v nadnaravnost prikazovanj ni verjel in se je na prošnjo vernikov prvič udeležil dogodkov v Irijski globeli 13. oktobra 1917. Iz Fatime je odšel predvsem zato, ker ni mogel »dokončati cerkve zaradi pomanjkanja sredstev«.
Leta 1918 je med drugim zapisal o zadnjem srečanju z Lucijo:
»Vedno sem imel za svojo dolžnost, da se pokažem nevtralnega, dokler ne bi bilo jasnih dokazov ali cerkvene izjave.«

V drugem Spominu Lucija poroča, kako je bilo, ko jo je župnik zadnjič zaslišal:
»Na koncu prečastiti gospod o vsem tem ni vedel kaj reči in začel je kazati svojo nezadovoljnost:
'Zakaj gre toliko ljudi molit na pusti travnik, medtem ko živi Bog, Bog naših oltarjev, v zakramentu ostane sam, zapuščen v tabernaklju? Čemu ta denar, ki ga pustijo brez kakega namena pod črniko, obenem pa ni mogoče dokončati cerkve zaradi pomanjkanja sredstev?'
Popolnoma sem razumela razlog njegovih razmišljanj, toda kaj sem mogla storiti? Če bi jaz gospodovala srcem teh ljudi, bi jih zagotovo preusmerila v cerkev. Ker pa tega nisem mogla, sem darovala Bogu še to žrtev.«
p. Anton

Ni komentarjev:

Objavite komentar